I. ОПИСАНИЕ НА ДЕЙНОСТТА НА ЗДРАВНИЯ МЕДИАТОР:
Здравните медиатори подпомагат дейността на общините по провеждане на политики в областта на здравната профилактика сред населението и на лекарите при и по повод на представяната медицинска помощ. Здравните медиатори осъществяват дейността си като:
1. Подпомагат достъпа до медицинска помощ на лица от уязвими групи;
2. Осъществяват дейности по промоция на здравето сред уязвими групи;
3. При необходимост оказват съдействие на общопрактикуващите лекари;
4. При необходимост оказват съдействие на лекарите по дентална медицина;
5. Оказват съдействие на регионалните здравни инспекции;
6. Оказват помощ на лица от уязвими групи при взаимодействие с държавни и общински органи и институции във връзка с предоставяне на медицинска помощ, интегрирани здравно-социални услуги и осъществяване на дейности в областта на здравната профилактика.
Дейностите се извършват въз основа на разработен годишен план.
Здравният медиатор съставя досие за всеки конкретен случай, при осъществяване на дейностите.
Не по-малко от половината от работното време на здравните медиатори е на терен - сред уязвимите групи на територията на съответната община.
II. МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
1. е навършило пълнолетие;
2. не е поставено под запрещение;
3. не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода;
4. има завършено средно образование;
5. владее майчиния език на лицата от уязвимата група;
6. познава културата и проблемите на уязвимата група;
7. познава нормативните актове в системата на здравеопазването и закрилата на детето;
8. има умения за работа с компютър - MS Word, електронна поща.
III. НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
1. Автобиография
2. Мотивационно писмо
3. Копие от диплома за завършено средно образование
4. Заявление по образец
IV. ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОРА /в рамките на един ден/
1. Разглеждане на постъпилите документи от копия;
2. Провеждане на интервю с кандидатите, одобрени по документи.
V. ДАТА, ЧАС И МЯСТО НА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРСА:
Ще бъдат обявени допълнително, след изтичане на срока за подаване на документите, на интернет страницата на община Перущица www.perushtitsa.bg.
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник – Община Перущица, ул. “Отец Паисий” №2, деловодство в срок до 17.00 часа на 13.02.2021 година.
Лице за контакти – Таня Антонова – Главен експерт УЧР , тел.03143/2786
VІ. Всички съобщения във връзка с провеждането на подбора ще се обявяват на информационното табло във фоайето на сградата на Общината /етаж 1/ и сайта на Община Перущица - http://www.perushtitsa.bg/